85814
Book
In basket
Transformacja organizacyjna w perspektywie psychologicznej / redakcja naukowa Wojciech Orzech. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2024. - 259 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Transformacja organizacyjna to proces zmiany w strukturze, kulturze, procesach i działaniach organizacji, mający na celu zwiększenie efektywności, adaptacyjności i konkurencyjności firmy. Transformacja organizacyjna może być spowodowana zmianami w otoczeniu firmy, takimi jak zmiany technologiczne, społeczne lub rynkowe, a także wewnętrznymi czynnikami, takimi jak zmiana strategii czy restrukturyzacja firmy. Proces transformacji organizacyjnej często wymaga zmiany mindsetu pracowników, wprowadzenia nowych technologii, restrukturyzacji zespołów, a także zmiany procedur i procesów pracy. Kluczowy jest tutaj także udział i zaangażowanie pracowników w procesie zmiany. Transformacja organizacyjna może wymagać czasu i inwestycji, ale może przynieść wiele korzyści, takich jak zwiększenie efektywności procesów, poprawa relacji z klientami, zwiększenie innowacyjności czy poprawa wyników finansowych firmy. Na rynek pracy wchodzą nowe pokolenia, myślące o swojej przyszłości inaczej niż poprzednicy, komunikujące się czy postrzegające świat w zupełnie nowy sposób. Jednym z wyzwań liderów jest więc obecnie dbanie o to, aby przyciągać talenty, budować zrozumiałe plany, włączać współpracowników w dyskusję na temat przyszłości firmy. Opisany w niniejszej książce przypadek dotyczy spółki i branż (kolej, energetyka), które w powszechnym odbiorze postrzegane są jako raczej konserwatywne. Autorzy koncentrują się na zespole menedżerów, który potrafił zaprosić pracowników do przeprowadzenia gruntownej transformacji i efektywnie zaangażować ich w budowę spółki, w której osiągnięto dojrzałość wdrażanych rozwiązań na poziomie światowym. [strona wydawcy]
Availability:
Niepołomice-Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Notes:
General note
Egzemplarz 3001-053426-00 dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 235-247.
Target audience note
Dla menedżerów, przedsiębiorców, pracowników HR i studentów zarządzania.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again