87220
Book
In basket
W dzisiejszym cyfrowym świecie pełnym bodźców i rozpraszaczy szybko tracimy zdolność skupienia. Codzienna komunikacja w domu i pracy staje się wyzwaniem – coraz trudniej nam pozyskać uwagę naszych odbiorców i sprawić, aby nas usłyszeli i zrozumieli. Jeanine W. Turner, korzystając z prowadzonych przez piętnaście lat badań, wywiadów oraz doświadczenia dydaktycznego zdobytego podczas zajęć ze studentami i menadżerami, stworzyła model zarządzania obecnością w pracy i w domu. W książce Obecność społeczna analizuje cztery podstawowe formy komunikacji i wskazuje, kiedy i gdzie stosować każdą z nich, tak aby jak najlepiej dysponować swoją uwagą, a także zarządzać uwagą innych. Z książki dowiesz się między innymi: Czy powinniśmy prosić o odłożenie urządzeń mobilnych podczas wspólnych posiłków? Jak zadbać o skuteczną wymianę informacji w świecie przepełnionym przytłaczającą ilością treści? I co możemy zrobić, kiedy komunikacja zawodowa toczy się nieprzerwanie całą dobę? Na końcu każdego rozdziału znajdują się ćwiczenia i pytania do refleksji, które pozwalają czytelnikom dokładnie przeanalizować swoje decyzje komunikacyjne w relacjach zawodowych i osobistych.[lubimyczytac]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 316 - Czyt. (1 egz.)
Notes:
General note
Egzemplarz 3001-053420-00 dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 245-247. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again