Filipowicz Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Niepołomice-Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2012)
Kotwica Wojciech
(795)
Kowalska Dorota
(655)
Kochanowski Jan
(490)
Filipowicz Grzegorz
(-)
Konopnicka Maria
(426)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(312)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zarawska Patrycja
(297)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Słowacki Juliusz
(233)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(215)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(198)
Ławnicki Lucjan
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Popławska Anna Oprac
(187)
Fabianowska Małgorzata
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(179)
Disney Walt (1901-1966)
(175)
Prus Bolesław (1847-1912)
(172)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(164)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Drewnowski Jacek (1974- )
(153)
Christie Agatha (1890-1976)
(151)
Kraszewski Józef Ignacy
(151)
Roberts Nora (1950-)
(149)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(147)
Chotomska Wanda (1929-)
(145)
May Karl (1842-1912)
(145)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Prus Bolesław
(139)
Lech Justyna
(138)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(134)
Mazan Maciejka
(133)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Rolando Bianka
(131)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(128)
Szulc Andrzej
(127)
Lange Antoni
(125)
Mosiewicz Maria
(119)
Napierski Stefan
(119)
Steel Danielle
(118)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(118)
Cieślik Donata
(117)
Adamus Ludwikowska Jolanta
(116)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(114)
Clark Brenda
(114)
Webb Holly
(114)
Goscinny René (1926-1977)
(113)
Głowińska Anita
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Mróz Remigiusz (1987- )
(112)
Spirydowicz Ewa
(112)
Szal Marek
(112)
Domańska Joanna (1970- )
(107)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Supeł Barbara
(105)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(104)
Sandemo Margit
(104)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(103)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(103)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(103)
Mortka Marcin (1976- )
(102)
Shakespeare William (1564-1616)
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Polkowski Andrzej
(101)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(100)
Lem Stanisław (1921-2006)
(100)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(100)
Siudak Jacek
(100)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(99)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(99)
Możdżyńska Aldona
(98)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Braiter Paulina
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(94)
Ludwikowska Jolanta
(94)
Siewior-Kuś Alina
(93)
Asnyk Adam
(92)
Widmark Martin (1961- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(89)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(89)
Wilusz Tomasz
(89)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(88)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(88)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
W książce omówiono kompetencje niezbędne do skutecznej pracy kadry badawczej oraz kadry wsparcia wraz z oceną poziomu ich rozwoju. W Europie i na świecie powoli, ale systematycznie rośnie liczba uczelni doceniających kwestię zarządzania potencjałem pracowników uczelni z wykorzystaniem koncepcji kompetencji, jednak ciągle jest to dla wielu uczelni dość nowatorskie podejście. Przedstawione w niniejszej publikacji wyniki badań potwierdzają złożoność omawianych zagadnień. W sposób szczególny dotyczy to poszukiwań zależności między kompetencjami a efektywnością na poziomie poszczególnych pracowników, zespołów badawczych (wraz ze wspierającymi ich pracownikami) jak i całych uczelni. Warto zacząć od stwierdzenia, że kompetencje społeczne stanowią znaczący komponent w zbiorze kompetencji zawodowych – zarówno kadry badawczej jak i kadry wsparcia. Można zaobserwować dość wyraźne zróżnicowanie ocen, a także występowanie różnicy między oczekiwaniami a oceną (czyli tzw. „luka kompetencyjna”). Ważne są także wnioski dotyczące nie tylko poziomu oczekiwań i ocen poszczególnych kompetencji, lecz także ich związku z efektywnością. Okazuje się na przykład, że w przypadku stanowiska asystenta największe znaczenie przy osiąganiu wysokiej efektywności miały takie kompetencje, jak myślenie analityczne, sumienności i współpraca. natomiast w przypadku adiunkta kluczowe znaczenie miały ponadprzeciętne kompetencje w zakresie dążenia do rezultatów i organizacji pracy własnej. Naszym zdaniem potwierdza to tezę, że rozwój pracowników naukowych jest wielowątkowym procesem, w którym różne kompetencje odgrywają kluczową rolę na różnych etapach tego procesu. Nie wystarczy być wyłącznie „silnym merytorycznie”, aby osiągnąć sukces. To ważne przesłanie szczególnie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę naukową. Warto na koniec podkreślić, że kompetencje grup pracowniczych (kadry badawczy oraz kadry wsparcia) nie mogą być rozwijane osobno, ale zawsze w ścisłym połączeniu ze sobą. Nie wystarczy mieć doskonałych naukowców, aby budować silną naukowo uczelnię. Równie ważne jest wzmacnianie potencjału zespołów wsparcia i w tym zakresie – jak się wydaje – polskie uczelnie mają sporo do zrobienia. Autorzy to zespół interdyscyplinarny reprezentujący psychologię, nauki o zarządzaniu i jakości i prawo. Autorzy są przedstawicielami zarówno kadry badawczej uczelni wyższych jak i grupy pracowników wsparcia badań. Reprezentują różne poziomy zatrudnienia – od stanowisk profesorskich do doktorantów, od kierowników jednostek do pracowników szeregowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej