Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(73)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(38)
Publikacje fachowe
(30)
Publikacje dydaktyczne
(23)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(4)
Placówka
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
(10)
Filia w Woli Batorskiej
(2)
Niepołomice-Mediateka
(2)
Niepołomice-Czytelnia
(60)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Środa Jacek
(3)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Andrzejewski Mariusz (1971- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarska Agnieszka
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Białas Andrzej
(1)
Biernacki Michał
(1)
Blaik Piotr
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Brzozowska Krystyna (1952- )
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Casse Pierre
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Chybicki Jarosław
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Miłosz
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dyrkacz Robert
(1)
Fassnacht Martin (1965- )
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Georgiew Franciszek Bazyli
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gołubowska Joanna
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Gulewicz Maria Magdalena
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Hargrave Tad
(1)
Hull John (1946- )
(1)
Jones Robert (1955- )
(1)
Juchniewicz Mateusz
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamiński Ryszard (1958- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kasperowicz Anna
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kaufman Josh
(1)
Konieczka Alka
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Kopijer Paweł
(1)
KotliĹäski Daniel
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Krajewska Sylwia
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krupa Krzysztof
(1)
Król Lech C
(1)
Król Marcin
(1)
Kulig-Moskwa Katarzyna
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
Lala Daniel
(1)
Lamri Jérémy
(1)
Leoński Wojciech
(1)
Lewandowski Filip
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Liderman Krzysztof
(1)
Lieb Rebecca
(1)
Lipa Michał
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Macedonio Mike
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Macios Tomasz
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malwina Bartosz
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Marszałek Jakub
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Mazur-Wierzbicka Ewa
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Metelski Witalij
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(39)
2010 - 2019
(33)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(72)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(19)
Przedsiębiorcy
(4)
Studenci
(3)
18+
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Audytorzy
(1)
Blogerzy
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Logistycy
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Pracownicy ds. osobowych
(1)
Pracownicy obsługi płacowej
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Marketing
(14)
Zarządzanie
(11)
Przedsiębiorstwo
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Innowacje
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kadry
(4)
Content marketing
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Motywacja pracy
(3)
Negocjacje
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Analiza danych
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Coaching
(2)
Finanse publiczne
(2)
Handel
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacje
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przywództwo
(2)
Rynek finansowy
(2)
Start-up
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Action Research
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Anioły biznesu
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Baby boomers
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Big data
(1)
Biznes
(1)
Blog
(1)
Ceny
(1)
Crowdfunding
(1)
Dane osobowe
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Dotacja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Excel
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finansowanie
(1)
Ford, Henry (1863-1947)
(1)
Framing (media)
(1)
Futurologia
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Informacje niejawne
(1)
Informatyzacja
(1)
Instagram
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kredyt
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Australia
(1)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Poradnik
(19)
Opracowanie
(15)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(7)
Materiały pomocnicze
(6)
Raport z badań
(4)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1565)
Socjologia i społeczeństwo
(502)
Edukacja i pedagogika
(482)
Psychologia
(387)
Medycyna i zdrowie
(374)
Zarządzanie i marketing
(73)
Kultura i sztuka
(310)
Religia i duchowość
(254)
Biologia
(244)
Podróże i turystyka
(244)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(221)
Hobby i czas wolny
(215)
Literaturoznawstwo
(194)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(160)
Rozwój osobisty
(148)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(142)
Etnologia i antropologia kulturowa
(135)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(116)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(106)
Kultura fizyczna i sport
(105)
Geografia i nauki o Ziemi
(104)
Filozofia i etyka
(84)
Fizyka i astronomia
(80)
Nauka i badania
(63)
Językoznawstwo
(58)
Inżynieria i technika
(55)
Kulinaria
(53)
Styl życia, moda i uroda
(52)
Media i komunikacja społeczna
(43)
Architektura i budownictwo
(41)
Informatyka i technologie informacyjne
(41)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(39)
Praca, kariera, pieniądze
(30)
Ochrona środowiska
(29)
Rolnictwo i leśnictwo
(27)
Transport i logistyka
(21)
Archeologia
(20)
Chemia
(17)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(16)
Dom i ogród
(16)
Matematyka
(15)
Styl życia, moda, uroda
(4)
Pedagogika,oświata,edukacja
(2)
Etnografia i antropologia
(1)
Filozofia i systemy filozoficzne
(1)
Historia ( 1805
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Kryminał
(1)
Kultura
(1)
Polityka
(1)
Polityka, politologia, sdministracja publiczna
(1)
Polska
(1)
Projektowanie mody
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religia i duchowność
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Sport i kultura fizyczna
(1)
Styl życia moda i uroda
(1)
Turystyka i podróże
(1)
Varia
(1)
Wojsko
(1)
Zdrowie i uroda
(1)
Zoologia
(1)
opowiadanie dziecięce
(1)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Helion, 2020. - 199 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie / Andrzej Białas. - Wydanie 2. - 1 dodruk (PWN). - Warszawa : Wydawnictwo WNT, 2017. - 550 stron : ilustracje ; 25 cm.
Na stronie tytułowej: "Wydawnictwo WNT".
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa teleinformatycznego, ale rozpatrywanego na tle bezpieczeństwa w sensie technicznym. Opisuje etapy tworzenia systemu bezpieczeństwa oraz jego funkcjonowanie – od ewidencjonowania zasobów, przez analizę ryzyka, dobór wymagań i zabezpieczeń, wypracowanie strategii zapewnienia bezpieczeństwa, do procesów wdrożeniowych. Podaje wiele praktycznych przykładów, wykazów, list kontrolnych, szablonów i wzorów dokumentów, opracowanych na podstawie obowiązujących norm i zaleceń. Czytelnik może łatwo wykorzystać te elementy do rozwiązania problemów swojej instytucji – niezależnie od jej wielkości i specyfiki działania. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się zagadnieniami bezpieczeństwa teleinformatycznego w firmach i instytucjach, w tym w jednostkach administracji publicznej. Chodzi tu o inspektorów bezpieczeństwa, administratorów systemów, audytorów, menedżerów, a także informatyków. Skorzystają z niej również studenci informatyki, telekomunikacji i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak negocjować / Pierre Casse ; przełożył Bartosz Malwina. - Wydanie I. - Poznań : Zysk i S-ka, 1996. - 175 stron : ilustracje ; 19 cm.
Poradnik przedstawia podstawowe techniki negocjacyjne i uczy, jak się przygotować do negocjacyjnych rozmów, aby zostały uwieńczone sukcesem. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że sukcesy odnoszą tylko ci, którzy mają wyobraźnię negocjacyjną i potrafią właściwie ją wykorzystać.[empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autentyczny personal branding, czyli Silna marka osobista w praktyce / Angelika Chimkowska. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 270 stron : ilustracje ; 22 cm.
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i innowacyjność / redakcja Miłosz Czopek. - Poznań ; [Polkowice] : Uczelnia Jana Wyżykowskiego ; [Chomęcice] : Wydawnictwo Naukowe FNCE, 2023. - 316, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Drugie i trzecie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na stronie redakcyjnej błędnie przypisane ISBN-y.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prognozowania w przedsiębiorstwie : Metody i ich zastosowanie / Paweł Dittmann. - Wydanie VI. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2022. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takich zagadnieniach, jak: - klasyfikacja metod prognozowania, - dane prognostyczne i ich analiza, - metody prognozowania oparte na modelu szeregu czasowego, - metody prognozowania oparte na modelu ekonometrycznym, - prognozowanie na podstawie metod jakościowych, - integrowanie metod ilościowych z ocenami ekspertów, - metody statystyczne, - obróbki danych prognostycznych, - prognozowanie czynników otoczenia, - prognozowanie wielkości sprzedaży i prognozowanie finansowe. Książka może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i przewodnik dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie ; 15)
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Aud Fakt (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 655+659 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Ten egzemplarz dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Nowa psychologia zarządzania" opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004-Czyt. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej