Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje naukowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
(1)
Niepołomice-Mediateka
(1)
Niepołomice-Czytelnia
(19)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Grigsby Mike
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Krupa Krzysztof
(1)
Leoński Wojciech
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Lieb Rebecca
(1)
Lipa Michał
(1)
Mazur-Wierzbicka Ewa
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sala Józef
(1)
Saunders David M
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Silbiger Steven (1961- )
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymanski Jaimy
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Wieczorek-Szymańska Anna
(1)
Wiseman Liz
(1)
Więckowski Maciej
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Dzieci
(8156)
6-8 lat
(4822)
9-13 lat
(3835)
0-5 lat
(3173)
Młodzież
(2429)
Menedżerowie
(21)
14-17 lat
(1359)
Dorośli
(952)
18+
(242)
Szkoły podstawowe
(129)
Rodzice
(123)
Szkoły wyższe
(114)
Klasa 1.
(64)
Klasa 3.
(55)
Klasa 2.
(45)
Nauczyciele
(44)
Klasa 4.
(30)
Szkoły średnie
(22)
Logopedzi
(21)
Studenci
(21)
Pedagodzy
(16)
Przedszkola
(15)
Psycholodzy
(13)
Kobieta
(10)
Terapeuci zajęciowi
(9)
Grupa wiekowa Dzieci
(8)
Klasa 6.
(8)
Lekarze
(8)
Prawnicy
(8)
Szkoły ponadgimnazjalne
(8)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(7)
Klasa 5.
(7)
Psychoterapeuci
(7)
9-13
(6)
Chłopcy
(6)
Fizjoterapeuci
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Kosmetolodzy
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(5)
Poziom podstawowy
(5)
Szkoły ponadpodstawowe
(5)
Szkoły zawodowe
(5)
Urzędnicy
(5)
Dziewczęta
(4)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(4)
Klasa 7.
(4)
Klasa 8.
(4)
Psychiatrzy
(4)
14-17
(3)
8-13 lat
(3)
Dermatolodzy
(3)
Dyrektorzy szkół
(3)
Licea
(3)
Literatura polska
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Terapeuci
(3)
Ukraińcy
(3)
młodzież
(3)
Dzieci
(2)
0-8 lat
(2)
14+
(2)
5-8 lat
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Chemicy
(2)
Dietetycy i żywieniowcy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Ekonomiści
(2)
Elektronicy
(2)
Gimnazja
(2)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(2)
Handlowcy
(2)
Kosmetyczki i kosmetycy
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pediatrzy
(2)
Polacy
(2)
Pracodawcy
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Proza
(2)
Rehabilitanci
(2)
Socjolodzy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
0-3 lat
(1)
0-5lat
(1)
11-14 lat
(1)
13-15
(1)
14-16 lat
(1)
14-17lat
(1)
16+
(1)
3-8 lat
(1)
4-7 lat
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Zarządzanie
(3)
Analiza danych
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Big data
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dress code
(1)
Ekonomia
(1)
Excel
(1)
Futurologia
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korespondencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Metody statystyczne
(1)
Negocjacje
(1)
Ocena pracowników
(1)
Optymalizacja
(1)
Personel
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Public relations
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Savoir-vivre
(1)
Styl kierowania
(1)
Systemy wspomagania decyzji
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Materiały pomocnicze
(5)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(4)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prognozowania w przedsiębiorstwie : Metody i ich zastosowanie / Paweł Dittmann. - Wydanie VI. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2022. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takich zagadnieniach, jak: - klasyfikacja metod prognozowania, - dane prognostyczne i ich analiza, - metody prognozowania oparte na modelu szeregu czasowego, - metody prognozowania oparte na modelu ekonometrycznym, - prognozowanie na podstawie metod jakościowych, - integrowanie metod ilościowych z ocenami ekspertów, - metody statystyczne, - obróbki danych prognostycznych, - prognozowanie czynników otoczenia, - prognozowanie wielkości sprzedaży i prognozowanie finansowe. Książka może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i przewodnik dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska ; [rysunki Piotr Kanarek]. - Wydanie II - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - 386 stron : ilustracje ; 24 cm.
Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości. W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień. Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. W dobie globalizacji i przyspieszonej komunikacji człowiek jest stawiany coraz częściej przed koniecznością konfrontacji własnych norm grzecznościowych z normami obowiązującymi na innych obszarach kulturowych. Brak umiejętności zachowania w kontaktach międzynarodowych w sytuacjach pozazawodowych (np. turystyka) nie skutkuje na ogół poważnymi konsekwencjami. Gorzej, jeśli jesteśmy nieprzygotowani do międzynarodowych kontaktów służbowych. Poruszanie się w obrębie przyjętych kodów zachowania, będących często w sferze podświadomej, daje człowiekowi komfort poczucia bezpieczeństwa. Ten komfort uzyskuje zarówno osoba, która wysyła te sygnały, jak i otoczenie, które je odczytuje. Oczywiście pod warunkiem, że nie nastąpią zakłócenia w postaci manipulacji, czyli działań mających na celu zafałszowanie rzeczywistości. Zwykle, będąc w grupie, która przyjęła te same normy, jesteśmy w stanie odczytać i właściwie zinterpretować wysyłane sygnały. (Z tekstu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ten egzemplarz dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady negocjacji / Roy J. Lewicki, Bruce Barry, David M. Saunders ; przełożył Marian Baranowski - Wydanie 4. uaktualnione - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018 - XVII, [1], 515 stron : ilustracje ; 23 cm.
Negocjacje nie są procesem zarezerwowanym dla dyplomatów, ważnych biznesmenów czy prawników. Wszyscy ciągle negocjujemy: podwyżkę w pracy, zakup samochodu bądź domu, codzienne sprawy i decyzje ze współmałżonkiem czy dziećmi. A struktura i proces negocjacji są z reguły takie same, niezależnie od poziomu, na jakim prowadzi się rozmowy. Nowe wydanie Zasad negocjacji przedstawia najważniejsze koncepcje i teorie psychologiczne dotyczące tego procesu, uwzględniające wyniki najnowszych badań w tym zakresie, oraz powiązane z nim kwestie: władzy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem. W naszym coraz bardziej zglobalizowanym świecie autorzy poświęcają też dużo uwagi negocjacjom międzynarodowym i międzykulturowym (co naprawdę oznacza „tak” u Japończyka i jak prowadzą rozmowy Chińczycy) oraz etyce negocjacji (czy i kiedy można stosować nieszczere strategie). To wyczerpujący, praktyczny poradnik, który można wykorzystać zarówno w realnym życiu, jak i w programie studiów i specjalistycznych kursów.[rebis].
Spis treści: Istota negocjacji ; Strategia i taktyka negocjacji konfrontacyjnych ; Strategia i taktyki negocjacji integrujących ; Negocjacje: strategia i planowanie ; Etyka a negocjacje ; Percepcja, poznanie i emocje ; Komunikacja ; Poszukiwanie i wykorzystywanie środków perswazji ; relacje w negocjacjach ; Negocjacje wielostronne ; Negocjacje międzynarodowe i międzykulturowe ; Najlepsze praktyki w negocjacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Prezentowana monografia wzbogaca dotychczasową wiedzę dotyczącą zarządzania różnorodnością, posiada ponadto walory metodyczne i aplikacyjne, które mogą zostać wykorzystane w praktyce współczesnego życia gospodarczego. Stanowi istotne uzupełnienie dostępnej literatury przedmiotu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi wrażliwego na różnorodność. Monografia jest kierowana do naukowców, studentów, menedżerów, osób odpowiedzialnych za HR w organizacjach oraz innych podmiotów zainteresowanych zarządzaniem pracownikami zróżnicowanymi pokoleniowo..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Publikacja stanowi przegląd informacji na temat ewolucji, obecnego stanu oraz przyszłości zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL). Zagadnienia zostały przedstawione na tle dynamicznych zmian społeczno-gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Książka prezentuje rolę hotelarstwa na rynku turystycznym, oraz ukazuje kierunki zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Publikacja składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor opracowania "Amerykańskie a polskie prawo gospodarcze" (s. 456-466) Włodzimierz Szpringer.
Ten egzemplarz dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amery-kańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wy-maga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzy-skania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu. 10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykłada-nego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersy-tecie Chicagowskim, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii. Obejmuje takie zagadnienia jak: przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich. Richard A. Swanson ; przekład Aleksandra Paziewska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2023 - 587, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Ten egzemplarz dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wykorzystanie ludzkiej wiedzy, z uwzględnieniem kwestii dynamicznych zmian indywidualnych i organizacyjnych. Rozwój zasobów ludzkich to bardzo rozległa dziedzina praktyki i stosunkowo młoda dyscyplina naukowa. A zatem profesja ta wymaga stworzenia kompletnego i przemyślanego zestawu głównych założeń — jest to cel tej książki. Ten cieszący się zainteresowaniem na całym świecie podręcznik autorstwa Richarda A. Swansona, wybitnego profesora badań nad rozwojem zasobów ludzkich, ma na celu pomóc praktykom i naukowcom stworzyć bardziej przejrzystą wizję ich własnej drogi zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Ten egzemplarz dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 655-659 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 - Czyt. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej