Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(6)
Placówka
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
(9)
Filia w Woli Batorskiej
(3)
Filia w Podłężu
(1)
Niepołomice-Odział dla Dzieci
(1)
Niepołomice-Mediateka
(1)
Niepołomice-Czytelnia
(18)
Autor
Karbowski Marcin
(4)
Malcherek Monika
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Blanchard Ken
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Edwards Vanessa van
(2)
Korpanty Jerzy
(2)
Lipa Michał
(2)
Witkowska Magda
(2)
Berger Barbara (psycholog)
(1)
Blanchard Kenneth
(1)
Blanchard Kenneth H
(1)
Blanchrad Marjorie
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Cain Susan (1968- )
(1)
Carew Donald
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Collins Francis S
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doocy Steve (1956- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Edington D.W
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ferriss Timothy (1978- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
German Janusz
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Hillman James (1926-2011)
(1)
Johnson Spencer
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kaufman Josh
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lorber Robert
(1)
Martin Jamie C
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
McMeekin Gail
(1)
Miller Donald
(1)
Oncken William
(1)
Owsiak Anna
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Parisi-Carew Eunice
(1)
Polakowski Tomasz
(1)
Porter Michael E (1947-)
(1)
Rapaille Clotaire (1941- )
(1)
Raz Tahl
(1)
Rostocki Marek
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sarnacka-Smith Anna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schäfer Bodo
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Silbiger Steven (1961- )
(1)
Smith Bradley P
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Voss Christopher (1942- )
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Witkowska Magda. $e Tł
(1)
Zając-Zawadzka Magdalena
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Śliwa Anna (1963-)
(1)
Śliwa Leszek
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Szwecja
(1)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Zarządzanie
(7)
Sukces
(5)
Samorealizacja
(4)
Kadry
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Menedżerowie
(3)
Internet
(2)
Introwersja
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osobowość
(2)
Perswazja
(2)
Praca
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Badania przesiewowe genetyczne (medycyna)
(1)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
Charakter
(1)
Choroby genetyczne wrodzone
(1)
DNA
(1)
Dzieci
(1)
Ekonomia
(1)
Ekstrawersja
(1)
FBI
(1)
Finanse osobiste
(1)
Genetyka medyczna
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Informatyzacja
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Introwertycy
(1)
Jakość życia
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Macierzyństwo
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing afiliacyjny
(1)
Marketing analityczny
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Masy (socjologia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Negocjacje
(1)
Niepowodzenie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja
(1)
Pewność siebie
(1)
Plan finansowy
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pokolenie (socjologia)
(1)
Poradniki
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój technologii
(1)
Socjologia kultury
(1)
Sprzedaż
(1)
Struktura społeczna
(1)
Słuchanie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Temperament
(1)
Testy genetyczne
(1)
Uczucia
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Voss, Christopher (1942- )
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie (MT Biznes)
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Poradnik
(14)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(8)
Zarządzanie i marketing
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
32 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Odkryj w sobie siłę : przejmij kontrolę nad swoim życiem / Barbara Berger ; [przekład Marcin Karbowski]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 1 płyta audio CD (5 godz. 18 min 23 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Laurum)
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 18 min. 23 s.
Tytuł oryginału "The road to power : fast food for the soul".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Aud D Fakt (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym – a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Filia w Podłężu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cicha rewolucja... Co najmniej jedna trzecia spośród osób, które znamy, to introwertycy. To ci, którzy wolą słuchać niż mówić, czytać książki niż chodzić na przyjęcia. Są oni pomysłowi i twórczy, ale nie lubią się promować; wolą pracować samodzielnie niż w zespole. Choć często mówi się o takich osobach „ciche” i „spokojne”, to właśnie introwertykom zawdzięczamy wiele z najwspanialszych dokonań – od słynnych słoneczników van Gogha do pierwszego komputera osobistego. Ta napisana z pasją, oparta na wynikach badań naukowych, pełna zapadających w pamięć fascynujących opowieści o rzeczywistych osobach książka pokazuje nam, jak bardzo nie docenia się introwertyków oraz ile na tym traci nasz rozgadany świat. Korzystając z wyników najnowszych badań z dziedziny psychologii oraz neurobiologii, autorka ujawnia zadziwiające, mało znane dotąd różnice między ekstrawertykami a introwertykami. Zapewne najbardziej inspirującym aspektem Ciszej, proszę… jest to, że Susan Cain prezentuje nam galerię introwertyków, którzy odnieśli sukces – od superinteligentnego, niezwykle dynamicznego prelegenta, który po wykładach odzyskuje siły w samotności, do osiągającego rekordowe wyniki sprzedaży akwizytora, który w spokoju swoich czterech ścian korzysta z mocy, jaką daje mu zadawanie pytań. Wreszcie autorka udziela nam mnóstwa bezcennych rad dotyczących m.in. tego, w jaki sposób lepiej i skuteczniej radzić sobie z różnicami w relacjach introwertyk/ekstrawertyk, jak wzmacniać poczucie własnej wartości w introwertycznym dziecku oraz czy i kiedy warto „udawać” ekstrawertyka. Ta niezwykła książka na zawsze już zmieni nasz sposób postrzegania introwertyków oraz, co równie ważne, to, w jaki sposób introwertycy postrzegają samych siebie. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autentyczny personal branding, czyli Silna marka osobista w praktyce / Angelika Chimkowska. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 270 stron : ilustracje ; 22 cm.
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 57 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Woli Batorskiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Klasyka Zarządzania - Złota Kolekcja)
Tyt. oryg.: Management challenges for the 21st century. - Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozwój Osobisty)
Ten egzemplarz dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi: Jak się odnaleźć w dużej grupie ludzi. Każde przyjęcie, każde spotkanie networkingowe i ogólnie każda sytuacja społeczna dają się nanieść na szablonową mapę. Poznaj najciekawsze punkty na tej mapie i dowiedz się, jak nawiązywać najbardziej wartościowe znajomości. Jak czytać ludzkie twarze. To prostsze, niż ci się wydaje. Odczytywanie wyrazu twarzy człowieka pozwala trafnie przewidywać jego emocje. Jak rozmawiać z różnymi ludźmi. Każda rozmowa z tobą może się na długo zapisać w pamięci rozmówcy - wystarczy, że będziesz wiedział, jak za pomocą odpowiednich słów oddziaływać na ośrodki wydzielające dopaminę w mózgu drugiego człowieka. Dzięki znajomości praw rządzących zachowaniami ludzi zyskasz możliwość znacznie silniejszego oddziaływania na innych, co znajdzie bezpośrednie przełożenie na twoją zdolność kształtowania rzeczywistości oraz wysokość twoich zarobków. Wywrze też pozytywny wpływ na poziom twojej inteligencji interpersonalnej - będziesz zatem robić lepsze pierwsze wrażenie, szybciej nawiązywać relacje i łatwiej pozyskiwać zaufanie drugiej strony podczas negocjacji, rozmów kwalifikacyjnych, przyjęć czy wystąpień publicznych. Twoje interakcje zmienią się nie do poznania. [okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The 4-hour workweek : escape 9-5, live anywhere, and join the new" 2009.
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył - ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy - ta książka jest dla ciebie przewodnikiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The personal MBA 10th anniversary edition.
Na stronie redakcyjnej i okładce: Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy.
Ten egzemplarz dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy! Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w możliwie jak najmniej czasochłonny sposób. Jego książka Indywidualny program MBA to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój produktu, marketing, sprzedaż, negocjacje, księgowość, finanse, produktywność, komunikacja, przywództwo, projektowanie systemów, analiza i zarządzanie operacyjne – a wszystko to zawarte w jednym tomie. Znajdziesz tu 271 prostych pojęć, nowoczesne koncepcje i konkretne narzędzia, dzięki którym nauczysz się myśleć o biznesie w nowy, przydatny sposób. Wśród najważniejszych zagadnień znajdziesz m.in.: • pięć elementów każdej firmy. Możesz zrozumieć i ulepszyć każdą firmę, dużą lub małą, koncentrując się na pięciu podstawowych kwestiach. Czy wiesz, na jakich obszarach danej organizacji trzeba się przede wszystkim skupić?, • dwanaście form wartości. Produkty i usługi to tylko dwa z dwunastu sposobów kreowania wartości dla klientów. Jakie są pozostałe?, • cztery metody zwiększania przychodów. Istnieją tylko cztery sposoby, aby firma mogła zarobić więcej pieniędzy. Czy je znasz? Połącz lekturę tej książki ze swoim praktycznym doświadczeniem i już dziś zacznij efektywniej pracować, podejmować dobre decyzje i wykorzystywać w pełni swoje umiejętności, zdolności i dostępne okazje – bez względu na to, w jaki sposób zarabiasz (lub chciałbyś zarabiać) na życie. Z pomocą tej książki założysz rentowną firmę, uzyskasz ważny awans albo w istotny sposób poprawisz swoje życie osobiste i zawodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ten egzemplarz dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Potrzebujesz czasu na wyciszenie się po każdej wizycie w sali zabaw? Ogarnia cię poczucie ulgi, gdy wspólne wyjście z innymi rodzicami zostaje odwołane? Jeśli tak, prawdopodobnie jesteś introwertyczną mamą. Czy to źle? Wręcz przeciwnie! Kiedy zgiełk życia rodzinnego nie współgra z twoją cichą osobowością, to całkiem naturalne, że pojawiają się frustracja, poczucie winy i przeciążenie. W książce Introwertyczna mama Jamie C. Martin zdejmuje ten ciężar z twoich barków, przypominając, że twoja stabilność i siła są właśnie tym, czego najbardziej potrzebuje wasza rodzina w dzisiejszym chaotycznym świecie. I przekonuje, że spokojny temperament to cecha, dzięki której możesz być wyjątkową mamą dla swoich dzieci. W czasach, kiedy głośniej i więcej znaczy lepiej, warto usiąść na chwilę i postawić na uważność, zamiast mówić bez przerwy i działać w szaleńczym tempie. Autorka, sama będąca introwertyczną mamą, potwierdza słuszność takiego podejścia nie tylko przez opowieści z własnego życia, lecz także dzięki relacjom innych introwertycznych mam. Swoje praktyczne rady i kreatywne pomysły wspiera przemyśleniami czterech ulubionych autorek: Louisy May Alcott, Jane Austen, L.M. Montgomery oraz Laury Ingalls Wilder. Z ich pomocą i wraz z gronem innych introwertyczek zapewni ci wsparcie, humor i świadomość, że nie tylko ty czasem czujesz się przytłoczona radosnymi hałasami wypełniającymi dom. Nadszedł czas, abyś jako spokojna mama uszanowała to, kim jesteś, i rozkoszowała się życiem. Bycie rodzicem jest trudne. Wymaga ciągłego bycia wśród ludzi; wśród małych istot, które bez przerwy hałasują i robią mnóstwo zamieszania. Ich niespożyta energia może wykończyć nawet najbardziej towarzyską, ekstrawertyczną mamę, a dla introwertyczki może okazać się wręcz obezwładniająca. Książka Introwertyczna mama to dar dla tych z nas, którym tak trudno jest odnaleźć pełen spokoju i delikatności rytm w tym chaotycznym okresie naszego życia. Wendy Speake, współautorka książki Triggers
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 - Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: jak porażkę zmienić w skuces.
Porażka nie będzie całkowitą porażką, jeśli czegoś się dzięki niej nauczysz. Miałeś kiedyś poczucie, że rodzice czy nauczyciele stawiają ci niesamowicie wysokie oczekiwania i za nic mają nawet to, że się ich po prostu nie da spełnić? Zdarzyło ci się kiedyś przegrać, choć bardzo ci zależało na wygranej? Czy zdarzyło ci się marzyć, aby móc cofnąć czas i zacząć wszystko od nowa? Co się dzieje, kiedy ci coś nie wyjdzie? Czy ogarnia cię wtedy poczucie beznadziejności? Czy wydaje ci się, że już się nigdy po tej porażce nie pozbierasz?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 1-Dz (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum / MT Biznes)
Tyt. oryg.: 12 Secrets of highly successful women.
Rozmawiając z kobietami o sukcesie, znana coacherka kreatywności Gail McMeekin odkrywa, że wiele z nas się go boi. Z jakiegoś powodu uważamy, że "sukces" to śliskie słowo albo że osiągnięcie go zawsze wymaga mnóstwa osobistych poświęceń. Co sukces oznacza dla kreatywnych kobiet? Jakie, poza pieniędzmi w banku i udanym wejściem na giełdę, są nasze mierniki sukcesu? Czy sukces można osiągnąć w inny sposób? Czy wydaje się wtedy autentyczny? Ta książka odpowiada na te pytania oraz wiele innych, które napotykamy, dążąc do wartościowego i pełnego sukcesów życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej