Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Gry i zabawki
(16)
Książki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia w Zabierzowie Bocheńskim
(3)
Niepołomice-Odział dla Dzieci
(4)
Niepołomice-Mediateka
(16)
Autor
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Augier Steeve
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bereźnicki Tomasz (1976- )
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Burlakov Igor "DartGarry"
(1)
Burzyńska Patrycja
(1)
Březina Jan
(1)
Denton Terry (1950- )
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fenrych Zofia
(1)
Frycz Maciej
(1)
Gajek Grzegorz (1987- )
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gandziel Mariusz
(1)
Gensler Anna (1987- )
(1)
Griffiths Andy (1961- )
(1)
Griffiths Andy (1961- ) Domek na drzewie
(1)
Griffon Julien
(1)
Hrabálek Martin (1980- )
(1)
Jablonovský Dávid
(1)
Jankowska Anna (pedagog)
(1)
Kalota Rafał
(1)
King Colin (1943- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Konrad Robert
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Maj Arek
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Minor Marcin
(1)
Murawska Maria
(1)
Nevskij Oleksandr
(1)
Norman Ewa
(1)
Peeters Raf
(1)
Potentas Gabriela
(1)
Požárek Michal
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Skowron Martyna
(1)
Szyma Rafał
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Torres Regis
(1)
Travis Falcon
(1)
Wagner Sophia
(1)
Węcka Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(20)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(14)
Młodzież
(7)
6-8 lat
(5)
0-5 lat
(4)
9-13 lat
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Powieść australijska
(1)
Temat
Duchy
(2)
Alfabet
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Korekcja mowy
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Labirynt
(1)
Logika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Miłość
(1)
Myślenie
(1)
Organizm
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Potwory
(1)
Przestępstwo
(1)
Przyjaźń
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Sen
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Szpiegostwo
(1)
Słowa
(1)
Tajemnica
(1)
Uczucia
(1)
Yokai
(1)
Zabawa
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(5670)
Wiersze
(4329)
Opowiadania i nowele
(3879)
Powieść obyczajowa
(3489)
Kryminał
(1687)
Gry i zabawy
(-)
Komiks
(1114)
Thriller
(1109)
Powieść polska
(1078)
Powieść przygodowa
(1046)
Fantastyka
(1015)
Fantasy
(949)
Opracowanie
(931)
Dokumenty dźwiękowe
(917)
Publikacja bogato ilustrowana
(859)
Powieść historyczna
(819)
Romans
(791)
Powieść amerykańska
(769)
Bajki i baśnie
(750)
Książki mówione
(682)
Audiobooki
(615)
Biografia
(579)
Praca zbiorowa
(562)
Poradnik
(550)
Opowiadanie dziecięce polskie
(519)
Reportaż
(477)
Literatura dla dzieci
(464)
Pamiętniki i wspomnienia
(454)
Dokumenty audiowizualne
(401)
Powieść angielska
(387)
Książka obrazkowa
(381)
Film fabularny
(365)
Sensacja
(358)
Saga rodzinna
(343)
Wydawnictwa popularne
(334)
Fraszki
(321)
Powieść psychologiczna
(318)
Broszura
(288)
Publikacje dla dzieci
(282)
Książki dla małych dzieci
(266)
Antologia
(260)
Audiobook
(242)
Literatura dziecięca polska
(229)
Biografie
(224)
Science fiction
(220)
Opowiadania i nowele przygodowe
(216)
Wydawnictwa dla dzieci
(209)
Przypowieść
(200)
Komiksy
(198)
Powieść biograficzna
(195)
Film animowany
(182)
Powieść kryminalna
(182)
Pieśń
(181)
Powieść norweska
(181)
Pamiętniki polskie
(175)
Powieść młodzieżowa polska
(169)
Wywiad dziennikarski
(169)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(165)
Powieść dziecięca polska
(161)
Film amerykański
(160)
Powieść erotyczna
(160)
Gry planszowe
(157)
Podręcznik
(156)
Publicystyka
(154)
Gry i zabawy umysłowe
(149)
Literatura dla młodzieży
(148)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(145)
Esej
(140)
Dramat filmowy
(137)
Poezja dziecięca polska
(135)
Romans historyczny
(131)
Relacja z podróży
(130)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(128)
Horror
(127)
Komedia
(127)
Film przygodowy
(120)
Poradniki
(118)
Literatura polska
(117)
Powieść podróżnicza
(112)
Adaptacja literacka
(109)
Monografia
(109)
Film familijny
(108)
Komiks przygodowy
(107)
Przewodnik turystyczny
(94)
Powieść szwedzka
(91)
Film dla dzieci i młodzieży
(90)
Podręczniki akademickie
(89)
Adaptacja filmowa
(88)
Powieść dziecięca angielska
(88)
Tragedia
(88)
Powieść sensacyjna
(86)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(85)
Treny
(85)
Powieść młodzieżowa angielska
(82)
Literatura podróżnicza polska
(81)
Powieść fantastyczna
(79)
Publicystyka polska
(79)
Powieść francuska
(78)
Powieść niemiecka
(77)
Publikacje popularnonaukowe
(77)
Komedia filmowa
(75)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(10)
Edukacja i pedagogika
(1)
21 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : 168 kart, 5 żetonów, klepsydra, instrukcja.
Liczba graczy od 4+, wiek 4+
Czas gry: 30-60 minut.
Przeciwieństwa są grą, w której dziecko ma za zadanie dopasować pary przeciwieństw. Gra pomaga w porządkowaniu wiedzy o otaczającym dziecko świecie. Produkt dostarcza wiele pomysłów na zabawę – dziecko ma możliwość zabawy w pojedynkę, jak również w grupie rówieśników. Do gry dołączone są scenariusze i propozycje do wykorzystania przez rodziców.
Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy /autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (Pudełko) ; 19x19x4 cm.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy kryształ / Hubert Bobrowski ; ilustracje Maria Murawska. - Warszawa : Edgard PAP, 2022. - 1 pudełko zawiera : planszę, 30 kart potworów (na odwrocie zielony smok), 12 kart artefaktu (pomarańczowy smok), 13 kart przygody (smok niebieski), 4 paski zdolności graczy, 12 żetonów z kamieniami szlachetnymi, 4 żetony z punktami zdolności, 4 postacie na podstawkach, dwie kostki do gry ; 27x27x5 cm + instrukcja
(Edgard Games)
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: liczba graczy: 2-4
Czas gry: 30-60 min.
Smoczy kryształ to rodzinna gra fantasy, w której mityczny smok Drakoniusz pilnie strzeże magicznego kryształu, zapewniającego dobrobyt i szczęście w krainie tego, kto go zdobędzie. Władcy czterech królestw wysyłają po kryształ swych najwaleczniejszych poddanych. Celem gry jest dotarcie do krainy smoka znajdującej się w prawym górnym rogu planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy trafi do jaskini smoka oraz spełni wszystkie jego warunki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Labirynt słów / Jan Březina, Martin Hrabálek, Michal Požárek ; ilustracje Regis Torres, Dávid Jablonovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk, Rebel, 2019. - 1 gra (7 płytek komnat, 5 znaczników, 2 znaczniki drużyn, 4 książki, 10 kart klątw, 10 kart potworów, 3 plastikowe podstawki, 50 kart ze słowami, 2 znaczniki pochodni, 1 klepsydra, 2 ołówki, notes na listy słów pułapek) : drewno, karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x16x23 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Czas gry: 30 min.
Liczba graczy: 4-8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota - Gdańsk Rebel Sp. z o.o 2018 - Zawartość kartonowego pudełka: 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje) 12x8x4 cm karton, kolor, ilustracje
Wiek: 6+, dla 3-6 graczy, czas ok. 15 minut
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barille / autor gry: Janusz Feliks ; projekt postaci: Jean Barbaud. - [Warszawa] : Hippocampus, copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x8 cm.
Gra opracowana na podstawie filmu edukacyjnego Alberta Barille z wykorzystaniem postaci Jeana Barbaud.
Liczba graczy: 2 - 4 osoby Czas gry: ok. 45 minut
Zawartość pudełka: plansza, 8 pionków do wyboru, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 65 żetonów Leukocyt, 65 żetonów Lekarstwa, 130 żetonów Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja gry
Było sobie Życie Edukacyjna gra planszowa „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: prawidłowo odpowiadaj na pytania, broń się przed atakami wirusa, wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polskie Państwo Podziemne : edukacyjna gra historyczna/ Zofia Fenrych, Maciej Frycz ; koncepcja graficzna i skład gry Tomasz Bereźnicki. - Szczecin : Instytyt Pamięci Narodowej. Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza ze schematem struktury i działalności PPP, broszura (z instrukcją gry (37 stron), esejem historycznym poświęconym PPP i biogramami postaci), 3 zestawy kart: zestaw 1 - 24 karty, zestaw 2 - 24 karty, zestaw 3 - 8 kart) : karton, kolor ; w pudełku 7x22x28 cm.
Czas gry: 15-20 minut.
Liczba graczy: 2-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śledztwo Niewiarygodne historie/ opracowanie Ewa Norman, Patrycja Burzyńska, Greg Gajek ; ilustracje Kamila Kozłowska - Wydanie 1. - Warszawa : Edgard, 2020 - 1 gra (80 kart śledztwa, 28 karty zbrodni, 2 karty pytań) : karton, ilustracje, wielokolorowy ; w pudełku 20x13x4 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 17 cm).
Czas gry: 20 minut. Ilość graczy 2+.
Detektywistyczna gra dla całej rodziny lub paczki znajomych. Podczas rozgrywek gracze muszą ze sobą współpracować, bo tylko tak uda się im rozwiązać zagadkę. Zostań „świadkiem” i w oparciu o wylosowane karty wymyślaj kryminalną historię. Pamiętaj, że ogranicza cię tylko własna wyobraźnia. To od ciebie zależy, jak bardzo skomplikujesz sprawę. Dołącz do zespołu „śledczych” i wspólnymi siłami spróbujcie odgadnąć, co tak naprawdę się wydarzyło. Zadawaj pytania, analizuj, nie daj się zwieść intrygom „świadka” i rozwiąż zagadkę. Dlaczego przestawiono wskazówki Big Bena? Jakie były rozkazy Tajnego Stowarzyszenia? Kto doprowadzał rodzeństwo do szału? Podejrzane osoby, miejsca, przedmioty, motywy – tu nic nie jest bez znaczenia. Przeprowadź śledztwo i dowiedz się jaka zbrodnia kryje się za opowieścią „świadka” i jaki będzie finał tej historii. Jedno jest pewne – niewiarygodny! Na wytrawnych graczy czekają również warianty zaawansowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce „Pucio uczy się mówić”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zabierzowie Bocheńskim
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93-N (1 egz.)
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I N-Dz(Hity) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Domek na drzewie / Andy Griffiths ; 9)
Stanowi 9 tom cyklu, tom 1.: 13-piętrowy domek na drzewie, tom 8.: 104-piętrowy domek na drzewie.
Na okładce: Światowa premiera.
Tytuł oryginału: The 117-storey treehouse.
Dziewiąty tom najśmieszniejszej serii od czasów „Dziennika cwaniaczka”! Andy i Terry mieszkają w stusiedemnastopiętrowym domku na drzewie (mieli stuczteropiętrowy, ale się rozbudowali). A ten domek jest najfajniejszy na świecie! Znajdziecie tu między innymi: treserów krzeseł, wszystko zakrywające majtki dinozaura, budkę fotograficzną dla mistrzów drugiego planu, arenę bojowych gigarobotów, Kanał Zżerański oraz piętro Zjedz, Ile Możesz (Tak, Meble Też). No, na co czekacie? Właźcie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zabierzowie Bocheńskim
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 - Op. (1 egz.)
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II P-Dz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Yokai / [tekst] Julien Griffon, [ilustracje] Christine Alcouffe ; opracowanie edycji polskiej Marek Baranowski, Arek Maj. - Warszawa : Grupa wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 gra (16 kart Yokai, 14 kart podpowiedzi, 6 kart pojednania, 3 karty celów ) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x12x12 cm + instrukcja ([12] stron : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jestem kreską / Anna Jankowska ; ilustracje Anna Gensler. - Kraków : Wydawnictwo Aksjomat, 2018. - 48 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce: Pobaw się ze mną!.
Do interaktywnej zabawy wcale nie jest potrzebna elektronika. Autorka - doświadczony pedagog - opracowała książkę-zabawkę. Dziecko znajduje w niej bohatera - zwykłą kreskę, która sporo potrafi i ma wiele pomysłów. Maluch może z nią skakać, bawić się, krzyczeć, zgadywać, wymyślać, dmuchać... Książka rozwija spostrzegawczość i koncentrację dziecka, usprawnia koordynację oko-ręka, uwrażliwia na kolory i wyzwala kreatywność. Ta książka łączy zabawę z nauką i rozbudza wyobraźnię każdego dziecka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I N-Dz (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zabierzowie Bocheńskim
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 - Pop (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska Luxtorpeda / autor Reiner Knizia ; ilustracje Robert Konrad. - Warszawa : "Egmont Polska", copyright 2017. - 1 pudełko ; 19x19x5 cm.
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 112 kart (98 kart obiektów, 14 kart kategorii).
Liczba graczy 2-8, czas gry: 20 min.
Gracze wykładają kolejne karty z różnych kategorii (np. Polskie zwierzęta, Pojazdy, Krajobrazy czy Sławni Polacy) i muszą zapamiętać ich położenie na stole. Cały czas pojawiają się nowe karty, a niektóre są zabierane, więc łatwo się pomylić, co wywołuje wiele emocji i salwy śmiechu. W grze występują różne obiekty, postacie i wydarzenia nawiązujące do polskiej kultury i historii. Jednak żeby wygrać, nie trzeba ich znać, tutaj liczą się dobra pamięć i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze domostwo / Oleksander Nevskiy i Oleg Sidorenko ; projekt plansz, żetonów, pudełka i instrukcji: Rafał Szyma ; Ilustracje: Igor "DartGarry" Burlakov, Mariusz Gandziel, Karolina Węcka, Mateusz Bielski ; okładka: Igor "DartGarry" Burlakov ; instrukcja: Łukasz Piechaczek, Maciej Molenda. - Knurów : Portal Games Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (19 kart Postaci (dla Ducha), 19 kart Lokacji (dla Ducha), 20 kart Przedmiotów (dla Ducha), 19 kart Postaci (dla śledczych), 19 kart Lokacji (dla śledczych), 20 kart Przedmiotów (dla śledczych), 84 karty snów, 12 pionów śledczych, 6 plansz śledczych, 6 żetonów śledczych, 1 plansza kalendarza, 1 znacznik czasu, 1 instrukcja) : karton, drewno, wielokolorowe ; 50 x 50 cm + instrukcja (8 stron: ilustracje ; 28 x 28 cm).
Gra dla 2-7 osób.
Czas trwania gry: 30-60 min.
Wiek 8+
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości. Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni! Oto zabawa w skojarzenia, która świetnie sprawdza się zarówno dla pary, jak i w większym gronie rodziny i przyjaciół!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiewiórki atakują! / Raf Peeters. - Kraków : IUVI, [2020]. - 1 gra (plastikowa plansza z pokrywką, 5 żołędzi, 4 kafelki z wiewiórkami, 1 kafelek z kwiatkiem, książeczka z 60 zadaniami) ; papier, plastik, kolor ; w pudełku 5x18x24 cm + instrukcja (1 strona ; 12x12 cm).
(Smart Games)
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 1.
Rok wydania według: bonito.pl.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 40 zł.
Na pudełku: pomóż wiewiórkom zrobić zapasy! Gra logiczna dla 1 gracza.
Wiewiórki atakują to kompaktowa gra logiczna, w której gracze starają się pomóc wiewiórkom umieścić orzechy w dziuplach. Posługując się kolorowymi i atrakcyjnie wykonanymi elementami, mali gracze będą mogli rozwiązać 60 zadań o narastającym poziomie trudności. Czy pomożesz wiewiórkom w ich zadaniu? źródło opisu: boniti.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sowy / autor: Sophia Wagner ; ilustracje: Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2023. - 1 gra (60 kart krain snów, 10 kart specjalnych (4 x królik, 3 x kot, 3 x kruk) : karton, kolor ; w pudełku 19x14x4 cm. +instrukcja (10, [2] strony ; ilustracje kolorowe ; 18 cm).
Ilość graczy: 2-5.
Czas gry: 20 min.
"Udaj się w podróż po baśniowych krainach! Gracze odwiedzają krainy pełne sów. Każdy chce, aby jego podróż trwała jak najdłużej i aby zakończyła się w krainie z dużą liczbą sów. Po drodze gracze spotkają koty, kruki i króliki. Zwierzęta te mogą im pomóc w podróży… lub bardzo ją utrudnić! Piękne ilustracje na kartach przedstawiają niezwykłe sowie krainy. Niektóre sowy przybierają zaskakujące formy i trzeba wytężyć wzrok, aby je dostrzec. [Nasza Księgarnia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alfabet miłości / Mojo Graffi. - Warszawa : Wydawnictwo BIS, copyright 2020. - [26] stron : ilustracje ; 27 cm.
Opis według okładki, okładka wliczona w paginację.
Kartonowa książka obrazkowa, która ułatwi małemu dziecku poznanie liter. W każdej z ciepłych, pogodnych ilustracji kryje się zagadka – trzeba odnaleźć trzy elementy, których nazwa zaczyna się od tej samej litery. A całość łączy atmosfera miłości, która jest przecież w życiu najważniejsza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I N - Dz (Hity) (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Chwiejąca się wieża [Gra]. - Warszawa : Simba Toys Polska, [2018]. - 1 pudełko ; 32x10x10 cm.
W pudełku: 54 drewniane klocki.
Gra dla 2-6 osób.
Na pudełku Games & More.
Gra planszowa
W koszyku
Mistakos : walka o stołki. - Gdynia : Trefl, [2016]. - 1 pudełko ; 14x26cm
Zawartość: 24 krzesła w 3 kolorach. Wiek graczy: 5+. Liczba graczy: 1-3.
„Mistakos” to klasyczna gra zręcznościowa dla dzieci – i nie tylko! „Walka o stołki” z pewnością pochłonie również starszych graczy. Zapewnij swojej rodzinie wciągająca rozrywkę z nutką zdrowej rywalizacji! Na czym polega gra planszowa „Mistakos”? Na wielkim meblowaniu – i to dosłownie. W kartonowym opakowaniu znajdziesz zestaw 24 krzesełek w różnych kolorach: niebieskim, zielonym oraz czerwonym. Każdy gracz musi wykazać się bystrym okiem i zwinnymi palcami, by zostać mistrzem budowania wymyślnych konstrukcji. Gracz wybiera krzesło w swoim kolorze i dokłada do stosu poprzednich tak, by cała konstrukcja nie legła w gruzach. Kto pierwszy skusi, otrzyma karne punkty. Zadanie nie jest proste, ponieważ trzeba dobrze wybrać miejsce i stabilnie zahaczyć krzesło. Za nogę, oparcie, siedzisko – bez różnicy, byle zachować konstrukcję!
Gra „Mistakos” może przebiegać w dwóch wariantach: • Wariant 1 – Gracze jeszcze przed rozpoczęciem stawiania wieży z krzeseł, określają ilość rund do rozgrania np. 5. Zwycięża, ten, który na swoim koncie ma najmniej punktów karnych. Liczba punktów ujemnych odpowiada liczbie krzeseł, które spadły na stół w czasie ruchu danego gracza. • Wariant 2 – Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich krzeseł. Pulę krzeseł należy podzielić po równo między graczy. Następnie każdy z graczy, jeden po drugim, dokłada krzesełka, tak by nie zniszczyć konstrukcji. Wszystkie krzesła, które spadną na stół, trafiają do puli gracza, który aktualnie wykonywał ruch. Niebanalna forma i proste zasady to główna zaleta gry rodzinnej „Mistakos”. Świetnie sprawdzi się jako zabawa łącząca graczy w różnym wieku. Gra z pewnością wyzwala wiele emocji, radości i daje niemałą satysfakcję dla zwycięzcy. (Noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej