Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(214)
Forma i typ
Gry i zabawki
(137)
Książki
(73)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje popularnonaukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Komiksy i książki obrazkowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Proza
(5)
Druki ulotne
(3)
Audiobooki
(1)
Nuty
(1)
Poezja
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(133)
wypożyczone
(94)
nieokreślona
(3)
Placówka
Niepołomice-Oddział dla Dorosłych
(17)
Filia w Zabierzowie Bocheńskim
(5)
Filia w Staniątkach
(6)
Filia w Woli Batorskiej
(18)
Filia w Podłężu
(10)
Niepołomice-Odział dla Dzieci
(32)
Niepołomice-Mediateka
(139)
Niepołomice-Czytelnia
(3)
Autor
Hikiert Anna
(8)
Marsh Ryan
(7)
Knizia Reiner
(6)
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Cathala Bruno
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Szymanowicz Maciej
(4)
Chiacchiera Martino
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Larek Tomek
(3)
McBrien Thomas
(3)
Milton Stephanie
(3)
Raczek Zofia
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Baranowski Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Berlik Natalia
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bubicz Martyna
(2)
Chiacchieira Mario
(2)
Cordoni Loretta
(2)
Cozzoni Andrea
(2)
Czaplicki Maciej
(2)
Da Silva Maëva
(2)
Demaria Marjorie
(2)
Deschamps Christine
(2)
Fabianowska Małgorzata
(2)
Gallo Ana
(2)
Gille-Naves Guilaume
(2)
Gołaszewska Izabela
(2)
Kucharski Roman
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
Minor Marcin
(2)
Mirska Maja
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Popielarska Maja (1973- )
(2)
Rosenberg Uwe
(2)
Strzelecki Adam
(2)
Sypek Robert
(2)
Teuber Klaus
(2)
Valeri Annarita
(2)
Wiltshire Alex
(2)
Zmaczyńska Natalia
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Aitch
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Arenius Päivi (1985- )
(1)
Bailey Gwen
(1)
Barański Adam
(1)
Barbaud Jean
(1)
Bartkowicz Marek (1960- )
(1)
Batori Susan
(1)
Batorska Beata
(1)
Bańkowska-Lach Anna (1977- )
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Benndorf Steffen
(1)
Berk Ezgi (1988- )
(1)
Biaduń-Maciejewska Monika. Redakcja
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Bieriezjanczuk Kate
(1)
Billet Marion (1982- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bogen Steffen
(1)
Bogusławska Aleksandra
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Bradley Kirsten
(1)
Brons René
(1)
Bruel François
(1)
Brzozowska Maria
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Budzich Małgorzata
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Burgueno Esther
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Burlakov Igor "DartGarry"
(1)
Burzyńska Patrycja
(1)
Buźniak Grzegorz
(1)
Bzowski Krzysztof (1976- )
(1)
Böhnke Nicko
(1)
Cajgner Wojtek
(1)
Canga C. B
(1)
Cappel Joshua
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chan Maisherly
(1)
Charytonik Urszula
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chevrel Céline
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(90)
2010 - 2019
(114)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(178)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(213)
Ukraina
(1)
Język
polski
(213)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(124)
Młodzież
(99)
9-13 lat
(88)
6-8 lat
(76)
Dorośli
(71)
14-17 lat
(62)
0-5 lat
(28)
18+
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura angielska
(4)
Literatura francuska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura turecka
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry planszowe
(13)
Minecraft
(12)
Zwierzęta
(10)
Podróże
(6)
Gry komputerowe
(5)
Zabawa
(5)
Alpinizm
(4)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Logika
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Ogrodnictwo
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Przyroda
(3)
Psy
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Wakacje
(3)
Alpiniści
(2)
Balony
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Gry w karty
(2)
Góry
(2)
Konstrukcje
(2)
Kupcy
(2)
Las
(2)
Metoda Montessori
(2)
Odpoczynek
(2)
Pamięć wzrokowa
(2)
Piłka nożna
(2)
Roboty ręczne
(2)
Rośliny
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rysowanie
(2)
Spostrzeganie
(2)
Wally (postać fikcyjna)
(2)
Wspinaczka (sport)
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zagadki i łamigłówki
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Agroturystyka
(1)
Akwarium
(1)
Apokalipsy
(1)
Arystokracja
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Biegi
(1)
Bogactwo
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Broń jądrowa
(1)
Budownictwo
(1)
Bóbr europejski
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Ciąża
(1)
Dinozaury
(1)
Domy wypoczynkowe
(1)
Doświadczenia edukacyjne
(1)
Drojecka, Róża
(1)
Duchy
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze muzyczni
(1)
Dłuska, Helena (1892-1921)
(1)
Ekosystem
(1)
Ekoturystyka
(1)
Eksperymenty
(1)
Flora i fauna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy terenowe
(1)
Gry planszowe dla najmłodszych
(1)
Grywalizacja
(1)
Hafciarstwo
(1)
Haft
(1)
Historia
(1)
Hodowla
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Honowska, Jadwiga
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Jeromin, Wanda
(1)
Joga
(1)
Język polski
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kobieta
(1)
Konie
(1)
Koń
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Krókowska, Zofia
(1)
Labirynt
(1)
Lis
(1)
Lista przebojów
(1)
Logopedia
(1)
Mackiewicz, Tomasz (1975-2018)
(1)
Majsterkowanie
(1)
Martwa natura
(1)
Matematyka
(1)
Meble
(1)
Miasta
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Temat: dzieło
Topo Tip (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kanczendzanga (góra)
(2)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Bug (rzeka)
(1)
Egipt
(1)
Himalaje
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Małopolska
(1)
Nanga Parbat (góra)
(1)
Nowy Jork
(1)
Podlasie
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Tatry (góry)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(86)
Gry i zabawy umysłowe
(79)
Poradnik
(28)
Publikacja bogato ilustrowana
(24)
Publikacje dla dzieci
(15)
Gry w karty
(14)
Plansze do gry
(11)
Gry edukacyjne
(10)
Gry i zabawy
(10)
Gry i zabawki
(9)
Gry strategiczne
(9)
Książka obrazkowa
(5)
Zagadki
(5)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Karty do gry
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(4)
Biografia
(3)
Fantasy
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Opracowanie
(3)
Układanki
(3)
Broszura
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Powieść
(2)
Przewodnik turystyczny
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Audiobooki
(1)
Autobiografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fantastyka
(1)
Gra karciana
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry familijne
(1)
Gry i umysłowe zabawy
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry umysłowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Informator
(1)
Kolędy i pastorałki
(1)
Książka zabawka
(1)
Książka-zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Legendy i podania
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Melodia z tekstem podłożonym i funkcjami harmonicznymi
(1)
Nuty
(1)
Pastel (technika malarska)
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Quizy
(1)
Relacja z podróży
(1)
Reportaż
(1)
Science fiction
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Zielnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1549)
Socjologia i społeczeństwo
(494)
Edukacja i pedagogika
(475)
Psychologia
(376)
Medycyna i zdrowie
(369)
Hobby i czas wolny
(214)
Kultura i sztuka
(309)
Religia i duchowość
(250)
Biologia
(242)
Podróże i turystyka
(241)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(217)
Literaturoznawstwo
(190)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(159)
Rozwój osobisty
(146)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(141)
Etnologia i antropologia kulturowa
(134)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(113)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(105)
Geografia i nauki o Ziemi
(104)
Kultura fizyczna i sport
(104)
Filozofia i etyka
(83)
Fizyka i astronomia
(79)
Zarządzanie i marketing
(72)
Nauka i badania
(61)
Językoznawstwo
(58)
Inżynieria i technika
(54)
Kulinaria
(53)
Styl życia, moda i uroda
(52)
Media i komunikacja społeczna
(43)
Architektura i budownictwo
(41)
Informatyka i technologie informacyjne
(41)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(37)
Ochrona środowiska
(29)
Praca, kariera, pieniądze
(29)
Rolnictwo i leśnictwo
(26)
Transport i logistyka
(21)
Archeologia
(19)
Chemia
(17)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(16)
Dom i ogród
(16)
Matematyka
(15)
Styl życia, moda, uroda
(4)
Pedagogika,oświata,edukacja
(2)
Etnografia i antropologia
(1)
Filozofia i systemy filozoficzne
(1)
Historia ( 1805
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Kryminał
(1)
Kultura
(1)
Polityka
(1)
Polityka, politologia, sdministracja publiczna
(1)
Polska
(1)
Projektowanie mody
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religia i duchowność
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Sport i kultura fizyczna
(1)
Styl życia moda i uroda
(1)
Turystyka i podróże
(1)
Varia
(1)
Wojsko
(1)
Zdrowie i uroda
(1)
Zoologia
(1)
opowiadanie dziecięce
(1)
214 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : 168 kart, 5 żetonów, klepsydra, instrukcja.
Liczba graczy od 4+, wiek 4+
Czas gry: 30-60 minut.
Przeciwieństwa są grą, w której dziecko ma za zadanie dopasować pary przeciwieństw. Gra pomaga w porządkowaniu wiedzy o otaczającym dziecko świecie. Produkt dostarcza wiele pomysłów na zabawę – dziecko ma możliwość zabawy w pojedynkę, jak również w grupie rówieśników. Do gry dołączone są scenariusze i propozycje do wykorzystania przez rodziców.
Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Wydawnictwo Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) ; 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) ; 10 kafli szlachty ; instrukcja.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry Planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada / Daryl Andrews, Adrian Adamescu ; rozwój gry Ben Harkins ; grafika i ilustracje Peter Wocken Design LLC ; tłumaczenie Jakub Meller, Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (12 kart wzorów witraży, 12 kart narzędzi, 90 kostek, worek na kostki, 10 kart celów grupowych, 4 znaczniki punktów gracza, 24 znaczniki uznania, 5 kart celów indywidualnych, tor punktacji, 1 worek na kostki) : karton, papier, plastik, len ; 7x22x30 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy 1-4.
Czas gry 30-45 minut.
Pełen opis gry w instrukcji.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności – im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szczenię doskonałe / Gwen Bailey ; [przekład Anna Redlicka]. - Łódź : Galaktyka, copyright 2014 - 208 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Tyt. oryg.: "The perfect puppy" 1995.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63-Dz (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 165 kart, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 3-6 graczy w wieku od lat 9.
Spójrzcie, Krzysztof Kolumb własnie ubiegł Marco Polo w drodze do Chin, a Juliusz cezar z podziwem spogląda na ostatnie sukcesy Solidarności... a to dopiero początek!
Bądźcie czujni, bo to jeden z Was odpowiada za ten bałagan i planuje kolejne działania. Czy wspólnymi siłami zdołacie go powstrzymać?
Historia Świata Według Wredniaka to gra karciana dla 3 do 6 graczy, których zadaniem jest poprawne odtworzenie losów ludzkości. Uwaga - Wredniak już działa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
Pudełko zawiera : 135 kart, 6 puzli.
Halo, halo! To znowu ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To znów zagadki - dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane piękne pytania. Zapraszam wszystkich do zgadywania! Gra zawiera 135 kart. Na każdej z nich z jednej strony znajduje się rymowana zagadka, a na odwrocie - kolorowa ilustracja - odpowiedź na zagadkę. Każde z grających dzieci otrzymuje małą planszę z wizerunkiem Obiboka - do oznaczania wyników. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują element puzzla.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie się podział papier toaletowy? Susan Batori ; przełożyła Magdalena Kaczmarek. - Wrocław : Wydawnictwo "Esteri", copyright 2022. - 26, [1] stron: ilustracje kolorowe ; 25 cm.
"Pan Miś musi do toalety. Grubsza sprawa! Bierze więc pod pachę rolkę papieru toaletowego i rusza do wychodka. Ale co się dzieje po drodze? Czyżby jego rolka stawała się coraz cieńsza i cieńsza...? To po prostu nie do wiary. Co można zrobić z papierem toaletowym! Dzięki rolce różowego papieru!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I N - Dz (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy /autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (Pudełko) ; 19x19x4 cm.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko / autor Antoine Bauza ; [ilustracje] Nicolas Fructus, Picksel, Yuio. - Gdańsk : Rebel ; [2019]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 28 x 8 cm.
Czas gry 45-60 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 28 płytek pól uprawnych, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniania, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figurka ogrodnika, instrukcja
Dawno temu Cesarz Chin w geście przyjaźni ofiarował Cesarzowi Japonii wielka pandę. Tobie zaś przydzielono wymagające zadanie zaopiekowania się bambusowym ogrodem, by panda miała gdzie mieszkać. Uprawiaj i nawadniaj tarasy z pędami bambusa, aby jedyne jedzenia jakie jest przez nią akceptowane, rosło w obfitości. Jednak przede wszystkim pilnuj, aby to święte stworzenie nie pożarło wszystkich młodych pędów. W tej grze będziesz realizował z innymi ogrodnikami o względy cesarza. Sadź, nawadniaj, buduj palisady, przewiduj pogodę i nie daj się przechytrzyć konkurentom oraz wiecznie głodnej pandzie. Dzięki prostym zasadom, niebanalnym wyborom i przepięknemu wykonaniu gra spodoba się niemal każdemu. Daj porwać się czarowi japońskich ogrodów i zasiądź do gry z przyjaciółmi bądź rodziną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata - Pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; artwork Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel ; [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 29 x 29 x 8 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, notes punktacji, instrukcja, podsumowanie zasad
Poprowadź swoją cywilizację do świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. „7 Cudów Świata: Pojedynek” to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru „7 Cudów Świata”, ale oferuje również nowe, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej, wyzwania. W „7 Cudach Świata: Pojedynek” istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa i zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, rozwoju naukowego i konfliktów militarnych oraz zawiera 12 różnych Cudów, zapewniając wiele różnorodnych i angażujących rozrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 25 min
Zawartość pudełka: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalna kostka, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki, woreczek do losowania dinozaurów.
Liczba graczy: 3-12
Światowy hit! Jedna z najlepszych gier o dinozaurach. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki! Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy! W pudełku znajdziesz wyjątkowe elementy gry: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalną kostkę, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki oraz woreczek do losowania dinozaurów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiek 8+, liczba graczy 2-5, czas gry 10 min.
Gra karciana, w której proste zasady łączą się z emocjonującą rozgrywką. Aby zwyciężyć, gracze muszą wspólnymi siłami wyłożyć na stół wszystkie karty. Mimo że współpracują, mają bardzo ograniczone możliwości komunikacji, dzięki czemu każda rozgrywka pełna jest niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Zagraj kartę i dobierz kartę – czy da się jeszcze prościej? Niech was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Я люблю йогу! / авторкa Eзґі берк ; художниця Рукіє Улюсан ; переклала з aнглійської Ольга Ренн. - Львів : Видавництво Старого Лева, 2021.
Насолоджуйся своїм днем з йогою! Тобі колись хотілося гарчати, як лев, пускати коріння, мов дерево, чи літати, наче птах? Чи зможеш ти стояти рівненько, як свічка? Або гойдатися, як човник у морі? А може, запливеш аж до океану? Тільки уяви, що, практикуючи йогу, ти зможеш уподібнюватися різним живим істотам дикої природи, як-от метелику чи верблюду, наслідувати форми предметів, не бачених ніколи досі або тих, на які полюбляєш дивитися. Чи готові твої тіло й розум до чудової мандрівки з книжкою «Я люблю йогу!»? У книзі вміщено плакат із асанами, описаними у виданні.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. L.obca(U)-Dz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ten egzemplarz dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
A gdyby tak umilić sobie i naszym dzieciakom grudniowe oczekiwanie na święta przygotowywaniem ozdób, dekoracji, potraw i prezentów? W przystępny sposób pokazujemy krok po kroku, jak własnoręcznie wykonać ozdoby na choinkę, zabawki, pierniczki, rękawiczki, klimatyczne świeczniki i wiele więcej. Książka rozwija kreatywność dziecka, pomysłowość i wiedzę na temat świątecznych zwyczajów. Idealna pozycja dla wszystkich, którzy kochają tworzyć coś z niczego. Kolorowe ilustracje pokazują krok po kroku, jak wykonać zadanie, a wszystkie projekty zostały dostosowane stopniem trudności do wieku dzieci, więc każdy znajdzie coś dla siebie. To świetny sposób, aby rodzinne spędzić czas w bożonarodzeniowej atmosferze i stworzyć niezapomniane wspomnienia, pachnące choinką i cynamonem. Duma z własnych wyrobów i wytworów ucieszy dzieci i ich bliskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Podłężu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73/74 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Rysowania to hobby, które można zacząć w każdym wieku. Nie tylko rozwija wrażliwość, poczucie estetyki, ale rozbudza kreatywność i zmysł obserwacji. „Szkoła rysowania” to poradnik dla początkujących artystów. Książka wprowadza w świat rysunku od podstaw. Każdy rozdział poświęcony jest innemu zagadnieniu oraz wzbogacony o przejrzyste przykłady rysunków krok po kroku. Nauczysz się, jak realistycznie narysować futro, jak wydobyć walor w pejzażu czy oddać anatomię i ruch ludzkiego ciała. Książkę napisała i zilustrowała utalentowana polska ilustratorka, Natalia Berlik. Dzięki radom profesjonalistki poznasz tajniki pracy ze szkicem, wykańczania rysunku i dodawania detalu, a także przekonasz się, że rysowanie nie jest trudne."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 pop. - Dz (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Dzieci zwierząt / [ilustracje Marion Billet ; tłumaczenie Michał Goreń]. - Ożarów Mazowiecki : Firma Księgarska Olesiejuk, copyright 2017. - [20] stron : ilustracje ; 18x18 cm.
(Świat Wokół Nas / Wydawnictwo Olesiejuk.)
Tytuł według okładki.
Proste teksty i przejrzyste ilustracje: rozwiną umiejętność obserwacji, wzbogacą słownictwo, pomogą odkrywać świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Odział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I N-Dz(Hity) (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kids / Denis Blanchot, Jacques Cottereau, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (puszka, 30 kart) : metal, papier, karton, kolor ; w pudełku 9,5x9,5x4,5 cm + zasady gry (14 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy : 2-5 osób, wiek 4+.
Czas gry : 10 min.
Dobble Kids to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy i mieć trudności z wygraniem z dziećmi! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra dla 2-8 osób.Wiek 6+. Czas rozgrywki 15 min.
Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ). Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka. Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy kryształ / Hubert Bobrowski ; ilustracje Maria Murawska. - Warszawa : Edgard PAP, 2022. - 1 pudełko zawiera : planszę, 30 kart potworów (na odwrocie zielony smok), 12 kart artefaktu (pomarańczowy smok), 13 kart przygody (smok niebieski), 4 paski zdolności graczy, 12 żetonów z kamieniami szlachetnymi, 4 żetony z punktami zdolności, 4 postacie na podstawkach, dwie kostki do gry ; 27x27x5 cm + instrukcja
(Edgard Games)
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: liczba graczy: 2-4
Czas gry: 30-60 min.
Smoczy kryształ to rodzinna gra fantasy, w której mityczny smok Drakoniusz pilnie strzeże magicznego kryształu, zapewniającego dobrobyt i szczęście w krainie tego, kto go zdobędzie. Władcy czterech królestw wysyłają po kryształ swych najwaleczniejszych poddanych. Celem gry jest dotarcie do krainy smoka znajdującej się w prawym górnym rogu planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy trafi do jaskini smoka oraz spełni wszystkie jego warunki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przebiegłe wielbłądy / Steffen Bogen ; ilustracje Dennis Lohausen. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Lucrum Games, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20-30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza • 1 piramida 3D do rzucania kośćmi • 5 drewnianych wielbłądów • 5 drewnianych kostek • 40 kart do gry • 15 kafelków typowania • 5 kafelków piramidy • 8 kafelków pustyni • 20 banknotów • 50 monet •1 znacznik gracza rozpoczynającego •1 instrukcja po polsku.
Do startu, gotowi… GARB! Trwa szalony wyścig wielbłądów wokół piramidy! Gonitwa garb w garb, łeb w łeb! Kopyta aż dymią! To ściągnięte do Egiptu przez arabskiego szejka NAJSZYBSZE WIELBŁĄDY ŚWIATA! Bardzo biegłe w bieganiu i przebiegłe w wyprzedzaniu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niepołomice-Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej