Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Niepołomice-Mediateka
(2)
Autor
Armstrong Timothy
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Burlakov Igor "DartGarry"
(1)
Gandziel Mariusz
(1)
Kuik Hanna
(1)
Nevskij Oleksandr
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Szyma Rafał
(1)
Węcka Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Temat
Duchy
(1)
Przestępstwo
(1)
Tajemnica
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(2)
Gry i zabawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Podziemne imperium / autor gry: Tim Armstrong ; ilustracje Hanna Kuik. - Gliwice : Portal Games, © 2023. - 1 gra (136 kart kopalni, 18 kart wydarzeń, 60 żetonów monet, 60 znaczników punktów, 44 żetony maszynerii, 24 żetony zawalenia, 40 znaczników wózków, 5 znaczników postępu, 5 plansz powierzchni, 3 dwustronne plansze postępu) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([24] strony : ilustracje kolorowe ; 17 cm).
Liczba graczy 1-5.
Czas gry: 15-25 minut.
Podziemne Imperium to gra karciana dla 1-5 graczy z budowaniem karcianego silniczka. Autorem gry jest Tim Armstrong (Arkana Magii, Orbis). Rozbudowuj swoją kopalnię, korzystaj ze zdolności sześciu frakcji, awansuj na torze technologii i... pokonaj przeciwników na punkty! W Podziemnym Imperium gracze budują swoje kopalnie. Zaczynają od zagrania karty tuż pod planszetki z powierzchnią, a kolejne karty rozbudowują kopalnię wszerz i w głąb. Każda nowa karta w kopalni aktywuje sama siebie i karty ponad nią, odpalając całą reakcję łańcuchową akcji. Kombosy i powiązania zmieniają się w zależności od tego, gdzie dołożysz nową kartę. Podczas rozbudowy kopalń gracze awansują na planszach Postępu. Trzy takie plansze dobiera się losowo przed startem gry. Każda z nich wnosi do gry inny rys strategiczny. Warto awansować na torach Postępu! Czekają na nich bonusy, które pomagają rozwinąć kopalnię, aktywować powiązania między kartami, wykręcić jeszcze lepsze kombosy, albo zdobyć dodatkowe punkty zwycięstwa [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze domostwo / Oleksander Nevskiy i Oleg Sidorenko ; projekt plansz, żetonów, pudełka i instrukcji: Rafał Szyma ; Ilustracje: Igor "DartGarry" Burlakov, Mariusz Gandziel, Karolina Węcka, Mateusz Bielski ; okładka: Igor "DartGarry" Burlakov ; instrukcja: Łukasz Piechaczek, Maciej Molenda. - Knurów : Portal Games Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (19 kart Postaci (dla Ducha), 19 kart Lokacji (dla Ducha), 20 kart Przedmiotów (dla Ducha), 19 kart Postaci (dla śledczych), 19 kart Lokacji (dla śledczych), 20 kart Przedmiotów (dla śledczych), 84 karty snów, 12 pionów śledczych, 6 plansz śledczych, 6 żetonów śledczych, 1 plansza kalendarza, 1 znacznik czasu, 1 instrukcja) : karton, drewno, wielokolorowe ; 50 x 50 cm + instrukcja (8 stron: ilustracje ; 28 x 28 cm).
Gra dla 2-7 osób.
Czas trwania gry: 30-60 min.
Wiek 8+
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości. Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni! Oto zabawa w skojarzenia, która świetnie sprawdza się zarówno dla pary, jak i w większym gronie rodziny i przyjaciół!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej